Klachtenregeling

Wat te doen bij klachten?

Bij Stichting Simul staat uw tevredenheid centraal. Wij streven ernaar om uw wensen en behoeften zoveel mogelijk te vervullen. Mocht u toch niet tevreden zijn over onze zorg, hulp of dienstverlening, dan horen wij dat graag van u. Uw feedback helpt ons om te leren, verbeteringen door te voeren en onze zorgkwaliteit te verhogen.

Klachtenregeling
Stichting Simul heeft een duidelijke klachtenregeling waarin wordt uitgelegd hoe u als cliënt of vertegenwoordiger een klacht kunt indienen en hoe wij deze behandelen.

Geschillencommissie Zorg
Stichting Simul is aangesloten bij de Geschillencommissie Zorg. Mocht uw klacht niet naar tevredenheid worden opgelost, kunt u terecht bij deze onafhankelijke instantie. Meer informatie vindt u op www.degeschillencommissiezorg.nl.

Wij staan klaar om samen met u tot een oplossing te komen en onze dienstverlening te blijven verbeteren.